- חשיפה אורגנית בפייסבוק? יש חיה כזאת? ומה הטעם בקידום דף לא מכירתי?
- שעתם היפה של הדפים האינפורמטיביים
- 9 סוגי פוסטים שונים שניתן לשלב בדפי פייסבוק אינפורמטיביים
- מיקוד בפעילות הספציפית של הארגון
- להעניק חשיפה לאנשי הצוות הפעילים בארגון
- הפעלת הגולשים באופן יזום
- שיתוף תכנים אקטואליים שתואמים לפעילות הארגון
- יצירת פוסטים מקוריים בעלי הקשר אקטואלי
- התייחסות לחגים, מועדים וימי ציון רלוונטיים
- טיפים ומידע אינפורמטיבי
- תוכן אישי בגוף ראשון
- לייצר פינה שבועית / דו שבועית סביב נושא מסוים הקשור לפעילות הארגון
כשמדברים על דפי פייסבוק עסקיים, לרוב הכוונה היא לדפים מכירתיים המשרתים עסק או מוצר כלשהו. אך בחלק מהמקרים לא מדובר בעמודים המיועדים לצורך מכירה ישירה לצרכן- b2c, אלא בדפים מגוונים שהוקמו במטרה לייצג ארגון, גוף או אדם מסוים ולייצר חשיפה ומעורבות באמצעות מידע אינפורמטיבי מגוון. מדובר במגוון רחב של עמודים החל ממוסדות לימוד, מוסדות ציבוריים, גופים ממשלתיים, דפים של אנשי ציבור ופוליטיקאים ועד עמודים אינפורמטיביים גרידא כמו דפים המספקים סקירה על ספרים חדשים או על טיולים בחו"ל.
בעוד שבדפי פייסבוק עסקיים מכירתיים נעשה לא מעט שימוש בפרסום ממומן ובפוסטים שיווקים, בדפי פייסבוק אינפורמטיביים ניתן למצוא בעיקר תוכן מעשיר ופוסטים מפורטים, במטרה למצב את הארגון ולהעניק חשיפה ממוקדת ורחבה לפעילות אותה הוא מייצר. עם זאת, חלק מהדפים הללו לעתים משלבים איזושהי קונוטציה שיווקית סמויה, הרי בסופו של דבר חשיפה טובה ורחבה וערך מוסף לגולשים עשויים לתרום למיצוב הדף ולייצר שיתופי פעולה עסקיים חדשים בעתיד.
גם כשמדובר בעמודים עסקיים מכירתיים, לרוב מומלץ לבצע שילוב בין תוכן שיווקי מניע לפעולה לבין תכנים אינפורמטיביים איכותיים, על מנת להעניק ערך מוסף לגולשים ולייצר תוכן יותר מגוון. מנגד- מנהלי תוכן האמונים על דפים אינפורמטיביים שלא למטרת מכירה ישירה, מתקשים לעתים לייצר גיוון ולמצוא נושאים חדשים לפוסטים, בהיעדר מוצרים ושירותים ספציפיים אותם ניתן לשווק. מה גם שלרוב מדובר בפוסטים מורכבים המצריכים כתיבה מעט מעמיקה יותר.
אמנם כל דף עסקי אינפורמטיבי מצריך אסטרטגיית תוכן שונה, אך נראה כי באמצעות אפיון מעמיק של הארגון והגדרה מדויקת של קהל היעד של הדף, ניתן לייצר גאנט פעילויות התואם לצרכי הארגון ולמאפייניו ולשלב בדף פוסטים מגוונים ועשירים שיבליטו את הפעילות הייחודית של הארגון ואת הערך שלו ויסייעו לייצר חשיפה אורגנית טבעית גבוהה יותר.
חשיפה אורגנית בפייסבוק? יש חיה כזאת? ומה הטעם בקידום דף לא מכירתי?
לא מעט מנהלי דפי פייסבוק יצקצקו בלשונם למשמע הביטוי חשיפה אורגנית בהקשר של דפי פייסבוק עסקיים, מהסיבה שבכל הקשור למושג 'אורגני', נראה שרק גוגל נהנית מההפקר. כן, לצערנו החשיפה האורגנית של דפים עסקיים בפייסבוק הולכת ופוחתת עם השנים.
אם כן, רבים יגידו שאין טעם בכלל להחזיק בדפים אינפורמטיביים ללא קידום ממומן, ואם כבר רצוי להקים במקום קבוצת פייסבוק רלוונטית לתחום העניין ולפעילות הארגון ובכך לייצר יותר עניין ומעורבות ישירה מצד הגולשים. ובכן, זאת גם אפשרות, אך עדיין רצוי לשלב זאת יחד עם עמוד עסקי אינפורמטיבי מטעם הארגון.
בעיני, היתרון של פייסבוק לעומת פלטפורמות חברתיות אחרות נעוץ בסבלנות ובסובלנות שהיא מגלה כלפי תכנים אינפורמטיביים מפורטים ובשיח המעמיק שמתעורר בקבוצות ובדפים השונים שהיא מכילה, זאת לעומת פלטפורמות רבות שמושתתות בראש ובראשונה על ערך ויזואלי. זאת הסיבה שיותר ויותר אנשים בוחרים להשתמש בפייסבוק על מנת לפתח שיח וקשרים מקצועיים, שכן בניגוד לפלטפורמות עסקיות אחרות, פייסבוק משדרת עממיות מסוימת ומאפשרת לייצר שיח אותנטי יותר, בגובה העיניים.
שעתם היפה של הדפים האינפורמטיביים
מעבר לכך, בשנה האחרונה ניתן להבחין שהציבור צמא יותר ויותר לתוכן אינפורמטיבי ומעשיר, בייחוד כאשר אנשים רבים היו ספונים בביתם ותרו אחר פעילויות פנאי מגוונות על מנת להעביר את הזמן.
מצב זה יצר פריחה מחודשת של דפי פייסבוק אינפורמטיביים, בעיקר בכל הקשור למדע ובריאות (נושאים שזכו לתהילה מחודשת בעקבות התפרצות הקורונה), כך שניתן להבחין במעורבות מאוד גדולה מצד גולשים בדפים אינפורמטיביים העוסקים בתחומים אלו. מה גם שדפים אינפורמטיביים רבים הרחיבו את פעילותם לאור המצב, בין אם על ידי יצירת וובינרים בשלל נושאים, פעילויות מקוונות אינטראקטיביות או באמצעות תכנים ויזואליים מגוונים ומעשירים.
אמנם גם עמוד עסקי אינפורמטיבי עשוי לשלב לעתים תוכן ממומן לצורך הגדלת הנראות של הדף, מעורבות בפוסט מסוים או הפניה לאתר הארגון, אך לרוב המטרה היא למצב ולמתג את הארגון ולהביא לידי ביטוי את הערכים והמסרים אותם הוא מעביר באופן יצירתי ובלתי אמצעי. הרי הנוכחות בפייסבוק מאפשרת יצירת קשר ישיר ורגשי יותר עם הגולש, זאת בניגוד לכתיבה באתר הארגון ובפלטפורמות חיצוניות רשמיות יותר.
בשעה שטכניקת ה'סטוריטלינג' הופכת להיות יותר ויותר שימושית בנישת כתיבת התוכן ועסקים רבים דוגלים בפניה אישית וישירה יותר ללקוחות, נוכחות מגוונת ויצירתית בפייסבוק עשויה לחזק את הקשר בין הארגון לתומכיו ולהביא לידי ביטוי את הערכים השונים אותם הוא מייצג ואת הסיפור שעומד מאחוריו.
9 סוגי פוסטים שונים שניתן לשלב בדפי פייסבוק אינפורמטיביים
כאמור, דפי פייסבוק אינפורמטיביים מתחלקים לסוגים שונים ומצריכים אסטרטגיית תוכן שונה, מה גם שישנם דפים שמכוונים לנושא ספציפי ואינם מאפשרים גיוון רב מבחינת התוכן ( כפי שהזכרתי בתחילת המאמר- סקירת ספרים, סקירת אירועים וכד'). אך עדיין, חשוב להכיר כמה שיותר טכניקות וסגנונות של פוסטים על מנת לייצר נראות מגוונת ומעניינת ככל הניתן. להלן מספר המלצות לסוגי פוסטים אפשריים שיוכלו לשמש אתכם למגוון רחב של עמודי תוכן עסקים אינפורמטיביים, כאשר את חלקם ניתן לשלב גם בעמודים עסקיים, לצד פוסטים שיווקיים ישירים.
מיקוד בפעילות הספציפית של הארגון
זה אמנם נשמע מובן מאליו, אבל לא משנה באיזה ארגון מדובר, הפעילות בדף הפייסבוק תתמקד בראש ובראשונה בפעילות הפנימית של הארגון, במטרה לבסס אצל הגולשים רושם של עשייה ופרודוקטיביות. כך לדוגמא, דף פייסבוק של מוסד אקדמי יכול לפרסם מגוון פוסטים הקשורים לפעילות המוסד, בין אם מדובר בפיתוחים של חוקרים, הישגים יוצאי דופן של סטודנטים, שיתופי פעולה מחקריים עם גופים שונים, אירועים שונים שהתרחשו במחלקות השונות, קישורים לפרסומים בתקשורת או מינויים חדשים.
אמנם חלק מהפוסטים האלה לא דורשים יותר מדי העמקה מבחינת התוכן מאחר שהם דיווחיים בעיקרם, אך כאשר מדובר במחקרים, שיתופי פעולה משמעותיים או בפיתוחים מיוחדים, תמיד רצוי לשלב איזשהו טקסט אינפורמטיבי קצר ומעניין הממחיש את החשיבות של העניין ואת הערך שהוא מייצר.
מלבד אותם אירועים ופעילויות מקצועיות, חשוב לחשוף את הגולש גם לפעילויות חברתיות המתרחשות במסגרת הארגון- ציון של חגים, ימי הולדת, התנדבויות. אירועים והתרחשויות מייצרים דינמיקה ותנועה ויוצרים רושם של עשייה מתמדת. שילוב מאוזן בין פעילות מקצועית לחברתית מעורר רושם רב בעיני הגולשים ומאפשר להם להתוודע לפעילות המגוונת והחשובה של הארגון.
להעניק חשיפה לאנשי הצוות הפעילים בארגון
בהמשך לטיפ הקודם, כאשר מפרסמים פעילויות ואירועים המתרחשים במסגרת הארגון, תמיד חשוב לציין אנשים הלוקחים חלק בארגון על מנת לייצר חשיפה רחבה יותר ולהביא למעורבות גבוהה יותר מצד הגולשים. אמנם לעתים לא ניתן לתייג פרופילים רגילים בדפי פייסבוק עסקיים, אך ברגע שפוסט מכיל שמות של מספר אנשים, יש לו פוטנציאל חשיפה גבוה יותר, בין אם באמצעות תיוגים או שיתוף של הפוסט על ידי האנשים מתויגים בפוסט או מכריהם.
אמנם מדובר בקידום 'ידני', מה שנקרא, אך לעתים פוסטים מגיעים לחשיפה אורגנית מאוד גבוהה, רק משום שמוזכרים בהם מספר אנשים. כמובן שאין צורך להזכיר אנשים ללא צורך, אלא לייצר פוסט אינפורמטיבי בעל ערך שיעמיק את הידע של הגולש לגבי פעילות הארגון. כך לדוגמא, אם מדובר בדף של בית ספר, ניתן לציין מורה או מורים שלקחו חלק בפרויקט חשוב לשכלול הלמידה מרחוק ולהסביר בקצרה על החשיבות של אותו פרויקט ועל התרומה שלו למיומנויות הלמידה של התלמידים.
מעבר לכך, פרגון כן תמיד מצטלם טוב. חשיפה של האנשים והגורמים שלוקחים חלק בפעילות הארגון תורמת לנראות של הארגון ברשת ומאפשרת לגולשים להתוודע באופן דינמי ואותנטי יותר לאופן בו הארגון פועל ולאנשים השונים הפעילים בו.
הפעלת הגולשים באופן יזום
לרוב, כשמדובר בדפים של אנשי ציבור, פוליטיקאים, או אפילו סלבס (אלו מהם שלא מתנחלים רק באינסטגרם), הגולשים יהיו הרבה יותר פעילים באופן יזום, כך שאין צורך לחוד להם חידה כלשהי על מנת לעורר מצדם יותר מעורבות. עם זאת, במקרים רבים, יש צורך לנקוט בהנעה לפעולה על מנת לעורר סימן חיים כלשהו מצד הגולשים, לטוב או לרע.
בדרך כלל, כשמדובר בדף עסקי מכירתי, הדרך המקובלת ביותר היא להציע מתנה כלשהי בתמורה לתגובה, תיוג, או שיתוף הפוסט. אך כאשר מדובר בדפי פייסבוק אינפורמטיביים לרוב חידה, סקרים, או פתיחת דיון בנושא מסוים יכולים לעשות את העבודה. עם זאת, כאשר יוצרים פוסט שמטרתו להפעיל את הגולשים, רצוי לעשות זאת בחוכמה ולא לשלוף איזושהי חידה מהמותן במנותק מהפעילות של הארגון, אלא לנסח פוסט אינפורמטיבי ומושך שבסופו תופיע הנעה לפעולה באופן קוהרנטי ובהקשר לתוכן הפוסט ולפעילות הארגון.
ככל שהפוסט יותר אינטראקטיבי ומעניין כך הוא יעורר יותר מעורבות מצד הגולשים, בין אם באמצעות תגובות שיתופים או תיוגים. ואם כבר הזכרנו תיוגים, הרי שתיוגים בתגובות יוצרים לרוב מעין תגובת שרשרת, שכן תיוג אחד גורר כמה וכמה תיוגים ותגובות נוספות מצד המתויגים השונים.
הדיון שמתעורר בתגובות עשוי להגדיל את מידת המעורבות של הגולשים ובכך לייצר חשיפה גדולה יותר לפוסט. כמו כן, על מנת להגדיל את מידת המעורבות חשוב שגם מנהלי הדף יהיו מעורבים בדיון המתעורר בתגובות ואף יוסיפו מידע רלוונטי נוסף במידת הצורך. עם זאת, חשוב שהשיח יתנהל באופן רציף וקוהרנטי ולא יכיל רק תגובות גנריות ושטחיות שכל מטרתן 'להקפיץ' את הפוסט ולהגדיל את החשיפה שלו באופן מאולץ.
שיתוף תכנים אקטואליים שתואמים לפעילות הארגון
אמנם רוב התכנים המתפרסמים בדף יתמקדו לרוב בפעילות הארגון ובצדק. עם זאת, על מנת להפגין מעורבות ולייצר אקטואליזציה לפעילות הארגון, רצוי מדי פעם לשתף תכנים חיצונים אקטואליים הקשורים לתחום הפעילות של הארגון. כך לדוגמא, כאשר מדובר במוסד מדעי, ניתן לשלב ידיעות וחדשות על מחקרים וגילויים שקשורים לתחום הפעילות של המוסד.
פעמים רבות, דווקא קישורים לפוסטים חיצוניים, בייחוד בנושאים הנוגעים לכולנו כמו – כלכלה, סביבה וחברה, גוררים יותר עניין ומעורבות מצד הגולשים מאשר פוסטים פנימיים המתייחסים לפעילות הספציפית של הארגון, מעניינת ככל שתהיה. לכן, חשוב להתעדכן כמה שיותר בחדשות ובפיתוחים הקשורים לתחום העיסוק של הארגון. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לחפש מגזינים או מדורים ספציפיים העוסקים בתחום הפעילות של הארגון, לשמור אותם בסימניות של המחשב ולהציץ בהם מדי פעם על מנת למצוא חומרים רלוונטיים לפרסום.
עם זאת, חשוב לקחת בחשבון שהחשיפה האורגנית של שיתופים חיצוניים בפייסבוק מאוד נמוכה, מהסיבה שפייסבוק לא כל כך אוהב להפנות אנשים החוצה. לכן, כאשר מעלים קישור חיצוני, חשוב להוסיף איזשהו טקסט מקדים ואינפורמטיבי המסביר את הכתוב בפוסט המצורף בקצרה ולהדגיש את חשיבות הנושא המדובר במטרה להגדיל במידה מסוימת את החשיפה לפוסט.
יצירת פוסטים מקוריים בעלי הקשר אקטואלי
כפי שציינתי בסעיף הקודם, פוסטים המשלבים קישור חיצוני לא בהכרח יזכו לחשיפה המיוחלת, בהתחשב באלגוריתם החמקמק של פייסבוק. לכן, לעתים ניתן לייצר בנוסף פוסטים מקוריים בעלי הקשר אקטואלי, תוך חיבור לתחום הפעילות של הארגון. במילים פשוטות- הכוונה היא לפוסטים מקוריים ש'משתמשים' במצב החירום הנוכחי, במטרה להאיר זרקור על תחום הפעילות של הדף ולייצר יותר רלוונטיות לפעילות הספציפית של הארגון. הרי בסופו של דבר, אקטואליה תמיד מייצרת עניין וסקרנות, וכשאנחנו מצליחים לייצר קשר קוהרנטי בין תחום הפעילות של הדף שלנו למצב הנוכחי, הגולשים עשויים לגלות יותר עניין ומעורבות בפעילות הדף.
הקורונה השפיעה כמעט על כל מישור בחיינו והביאה לשינויים רבים לטוב או לרע, כך שניתן לייצר פוסטים רלוונטים לנושא כמעט בכל תחום. אמנם דפים של אנשי ציבור, בעיקר פוליטיקאים, עושים בכך שימוש ללא הרף, בעיקר בהקשר חברתי-כלכלי, אך גם כשמדובר בתחומי עניין נוספים כמו- מדע, כלכלה, טבע וסביבה ואמנות, ניתן לייצר לא מעט פוסטים אקטואליים הקשורים לפעילות הדף.
כך לדוגמא, דף של מוסד אקדמי שעוסק במדע, יכול לייצר פוסט מקורי שעוסק בדרכים הקיימות להאיץ ניסויים קליניים בעקבות הבהלה לחיסון נגד הקורונה. כך גם דפי פייסבוק אינפורמטיביים שעוסקים בטבע ובסביבה יכולים לשלב פוסט מקורי שעוסק בהשפעות של הקורונה על התנועה של בעלי החיים מסביבנו ולהעלות שאלות מהותיות רבות כמו- אילו בעלי חיים נצפים יותר ויותר בשטחים עירוניים בעקבות השקט היחסי שנוצר בחוץ בעקבות המגפה וההיעדרות הממושכת של האדם מהטבע? או- כיצד הפלישה של בני האדם לאזורי טבע עלולה לייצר יותר ויותר מחלות זואונוטיות? (מגפות העוברות מבעלי חיים לבני אדם) ועוד ועוד.
התייחסות לחגים, מועדים וימי ציון רלוונטיים
למקרה שלא שמתם לב, כמעט בכל יום בשנה אנו מציינים יום בינלאומי כלשהו, החל מיום החלל, יום המגבת, יום החיוך העולמי, יום החתול השחור ועד יום נחלת הכלל (זה לא מומצא, ניתן לבדוק באתר המדהים הזה). מאחר שימים אלה נוגעים לתחומים שונים ומגוונים, עמודים אינפורמטיביים רבים יכולים לעשות בכך שימוש ולייצר פוסט מקורי המציין יום בינלאומי כלשהו הקשור לתחום הפעילות של הארגון ולהרחיב לגביו. לעתים ניתן להסתפק בתמונה מעוצבת ומושכת שתכיל כיתוב של אותו יום, אולם לרוב ניתן להרחיב מעט לגבי הרקע של כל יום ועל החשיבות שלו.
פוסטים מסוג זה יסייעו לכם לייצר שייכות אקטואלית ולהביא לידי ביטוי את ההיבטים השונים בהם עוסק הארגון. כך לדוגמא, בדף שעוסק בטבע ובסביבה ניתן לציין מספר ימי ציון החלים לאורך השנה וביניהם- יום כדור הארץ, היום הבינלאומי להקטנת אסונות טבע, יום שימור שכבת האוזון ועוד. בדף שעוסק בזכויות חברתיות לעומת זאת, ניתן לייצר מגוון פוסטים מקוריים סביב ימים בינלאומיים רבים שמתקיימים לאורך השנה וביניהם- יום הצדק החברתי הבינלאומי, יום האישה הבינלאומי, היום הבינלאומי למאבק בשחיתות, יום זכויות האדם כמובן ועוד ועוד.
טיפים ומידע אינפורמטיבי
על מנת להבליט את תחום ההתמחות של הארגון תמיד רצוי לשלב פוסטים שיכילו טיפים ומידע אינפורמטיבי לגבי התחום בו עוסק הארגון. אמנם לרוב נהוג לשלב טיפים בעיקר דפים עסקיים מכירתיים, אך גם כאשר מדובר בדפים בעלי בסיס אינפורמטיבי, ניתן לשלב טיפים מועילים בתחום הפעילות של הארגון, על מנת להעניק ערך מוסף ללקוח הפוטנציאלי ולהפגין את המומחיות של הארגון בנושא כזה או אחר.
כך לדוגמא, בדף של מוסד לימודי ניתן לשלב פוסט המעניק טיפים מועילים ללמידה מרחוק ולשלב מידע לגבי פלטפורמות שונות שיכולות לסייע לתלמידים. מהצד האחר, בדף שעוסק בכתיבת תוכן ניתן לשלב פוסטים אינפורמטיביים שעוסקים בקטגוריות תוכן שונות, דרכים לאיסוף מידע ברשת או טיפים ליצירת כותרות מנצחות.
תוכן אישי בגוף ראשון
סטוריטלינג הפך למושג קסם בכל הקשור לכתיבת תוכן, בעיקר בנישת סיפורי הלקוח. אך תופתעו לגלות שגם כשמדובר במדיה החברתית הדוגלת לכאורה במסרים קצרים וממוקדים, שימוש בנימה אישית או בסיפור תמיד עובדים, זאת בהנחה שההקשר נכון ושהסיפור מסופר בצורה נהירה ומכיל את המסר הנכון. עם זאת, כשמדובר בדפים העוסקים בתחומים ריאליים כמו מדע- מתמטיקה וכד', לעתים הפן האינפורמטיבי הרבה יותר מתבלט לעומת הפן האישי ובצדק. לעומת זאת, כשמדובר בדפים העוסקים בתחומים חברתיים, בידוענים, אמנים או באישים פוליטיים, אלמנט הסיפור מהווה מרכיב חשוב בתקשורת עם הגולשים.
כך לדוגמא, לא מעט פוליטיקאים ואנשי ציבור נוהגים לספר סיפור אישי או איזושהי אנקדוטה מחייהם בהקשר לנושא אקטואלי מסוים הנמצא על סדר היום הציבורי, בין אם מדובר באלימות נגד נשים, פערים חברתיים או מפגעים סביבתיים. אם ניקח לדוגמא את המקרה המזעזע של ההתעללות בכלב בבת ים, הרי שמלבד תגובות זועמות של הציבור, פוליטיקאים ואנשי ציבור רבים העלו בדף הפייסבוק שלהם תמונות שלהם עם כלביהם ושיתפו את הגולשים בסיפור האימוץ של כלביהם ובקשר המיוחד שלהם איתם. כלומר, רובם לא הסתפקו בגינוי של המקרה, אלא הוסיפו לכך נדבך אישי אותנטי היוצר הזדהות ואמפטיה מצד הגולשים.
לייצר פינה שבועית / דו שבועית סביב נושא מסוים הקשור לפעילות הארגון
האם תהיתם אי פעם מה הרעיון העומד מאחורי פינות או שאלונים המתפרסמים באופן קבוע במגזין כלשהו? הרי מדובר באותן שאלות שחוזרות על עצמן שוב ושוב. ובכן, זה בדיוק העניין. שאלון קבוע, מסמל כשמו- קביעות. תחושה של משהו מוכר וידוע שמופיע שוב בכל פעם מחדש ומשקף את השפה ואת האופי של אותו מגזין, גם בפן העיצובי. מעבר לכך, שאלונים המכילים שאלות קבועות מייצרים המשכיות ומעוררים סקרנות כל פעם מחדש לגבי התשובות שינתנו מצד המרואיין הבא. כך גם פינה קבועה בדף הפייסבוק המלווה בבאנר מעוצב קבוע, עשויה לעורר שייכות מצד הגולשים.
מעבר ליצירת שאלון קבוע עליו יענה בכל פעם מרואיין אחר הקשור לפעילות הארגון, הפינה יכולה להתמקד במושגים מסוימים הקשורים לתחום הפעילות, סיפור בהמשכים, או אפילו להופיע בצורה של חידון טריוויה שבועי. כך לדוגמא, דף של מוסד חינוכי יכול לייצר פינה קבועה בה מתארח בכל שבוע חוקר או מורה של המוסד ועונה על שאלות קבועות הנוגעות למישורים שונים, בין אם מדובר בפן המקצועי או במישור האישי.
כאשר מדובר בשאלון המתייחס בעיקר לפן המקצועי של הארגון, רצוי תמיד לפשט את התשובות ולא להשתמש בטרמינולוגיה מורכבת מדי, על מנת לייצר יותר עניין ואותנטיות בקרב הגולשים. מה גם שבדפים עסקיים לא קיימת האפשרות לערוך פוסט לפי בולדים וכותרות, כך שחשוב שהמלל לא יהיה ארוך מדי. כפי שציינתי בסעיפים הקודמים, פוסטים בהם מוזכרים אנשים נוספים עשויים לסייע בהעלאת החשיפה של העמוד, שכן לרוב פוסטים כאלה זוכים ליותר שיתופים ומעורבות מצד הגולשים ובעיקר מצד אותו אדם שהוזכר בפוסט ומצד מקורביו.
אלו הטיפים העיקריים שלי לגבי פוסטים עבור דפי פייסבוק אינפורמטיביים. התכנון המקורי היה להעלות 10 טיפים, אך בסופו של דבר לא צלחתי את המשימה, כך שאשמח לשמוע מכם איזה טיפ נוסף צריך לסגור את הרשימה. בפוסט ההמשך, ארחיב לגבי דגשים עיקריים שחשוב לקחת בחשבון כאשר מנהלים דפי פייסבוק אינפורמטיביים. שאו ברכה!!!